Number of the records: 1  

Kvalita, marketing a marketingová stratégia I.

  1. Title Kvalita, marketing a marketingová stratégia I.
    Author infoAnna Križanová
    Author Križanová Anna
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 7, č. 1 (1999), s. 14-16. - Žilina : MASM, 1999
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia podniková * kvalita * firmy * plánovanie strategické * stratégia obchodná
    AnnotationSpoločné uplatňovanie princípov marketingovej teórie a systému kvality. Definície marketingu a kvality. Vytvorenie prosperujúcej firmy. Vypracovanie marketingovej stratégie ako súčasti strategického plánovania. Tri kľúčové myšlienky, ktoré definujú proces plánovania. Matica obchodného portfólia. Relatívny trhový podiel.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.