Number of the records: 1  

Reklamní léčba šokem

  1. Title Reklamní léčba šokem
    TranslationAdvertising shock therapy
    Author infoVlaďka Všetečková
    Author Všetečková Vlaďka
    Source document Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 13 (27.3.2000), s. 34-35. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * psychológia reklamy * taktika reklamy * metódy propagačné * techniky reklamné * agresia * humor * spoločnosť
    AnnotationAgresia a šok v reklame sú typické pre reklamu západnej euroamerickej kultúry. Psychologické aspekty agresie v reklame. Agresia ako spôsob dosiahnutia pôžitku. Agresia a humor v reklame. Niekoľko pohľadov na spoločenské dôsledky agresívnej či šokujúcej reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 12-30 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.