Number of the records: 1  

Plánování na síti - data, data, data!

  1. Title Plánování na síti - data, data, data! : reklama půjde za zákazníky, ne na jednotlivé servery
    TranslationPlanning on the net - data, data, data!
    Author infoBronislav Kvasnička
    Author Kvasnička Bronislav
    Source document Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 16 (17.4.2000), s. 28. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * tvorba reklamy * metódy propagačné * prostriedky reklamné * internet * siete dátové * servery * médiá * kreativita * stratégia marketingová * adresnosť reklamy
    AnnotationFaktory, ktoré majú vplyv na vytvorenie mediálneho plánu reklamnej kampane na internete. Základy každej reklamnej stratégie. Dva v súčasnosti zaužívané prístupy k plánovaniu reklamy na internete - využitie klasického a individuálneho pôsobenia na návštevníkov siete. Dôležitá je správne zvolená forma kreativity.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 12-30 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.