Number of the records: 1
Obal ako súčasť brandu
Title Obal ako súčasť brandu Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 4 (Apríl 2000), s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords brand manažment * obaly * značky výrobné * známky ochranné * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * spotrebitelia Annotation Obal ako dôležitý marketingový nástroj, ktorý hrá významnú úlohu pri budovaní značky. Obal ako jedna z najdôležitejších foriem komunikácie medzi výrobcom a spotrebiteľom. Význam farby obalu. Obal dáva značke pridanú hodnotu. Obal ako ochranná známka. Význam obalu pri budovaní značky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-6
article
Number of the records: 1