Number of the records: 1  

Manažérske systémy vo svete si čoraz viac všímajú zákazníka

  1. Title Manažérske systémy vo svete si čoraz viac všímajú zákazníka
    Author infoKatarína Začková
    Author Začková Katarína
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 23 (7. júna 2000), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment * kvalita * normy * kvalita výrobkov * svet * ISO 9000 * TQM * zákazníci
    AnnotationVo svete sa najviac využívajú systémy manažmentu kvality v rámci súboru noriem ISO 9000. Nejde len o zabezpečenie kvality výrobkov, ale aj o celkový systém riadenia. Mnohí slovenskí manažéri ešte stále nedôverujú štandardným manažérskym systémom. V Česku a na Slovensku sa diskutuje o zásadnej revízii medzinárodných noriem ISO 9000. Total Quality Management (TQM). Princípy manažmentu kvality.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 21-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.