Number of the records: 1
Spotrebiteľ inklinuje k minerálkam
Title Spotrebiteľ inklinuje k minerálkam Author info Renata Kapšová Author Kapšová Renata Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 5 (Máj 2000), s. 6-7. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords voda minerálna * komunikácia marketingová * značky výrobné * spotreba * prieskum trhu * Slovensko * nápoje nealkoholické * prieskum spotrebiteľský Annotation Podiel minerálnych vôd na slovenskom trhu predstavuje 20 perc z celkovej ponuky nealkoholických nápojov. Vývoj spotreby na trhu minerálnych vôd. Najviac komunikovaná značka spoločnosti Coca-Cola Beverages Slovakia, s.r.o., Bonaqua. Marketingová komunikácia slovenských značiek minerálok. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-6
article
Number of the records: 1