Number of the records: 1  

Spotrebiteľ inklinuje k minerálkam

  1. Title Spotrebiteľ inklinuje k minerálkam
    Author infoRenata Kapšová
    Author Kapšová Renata
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 5 (Máj 2000), s. 6-7. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords voda minerálna * komunikácia marketingová * značky výrobné * spotreba * prieskum trhu * Slovensko * nápoje nealkoholické * prieskum spotrebiteľský
    AnnotationPodiel minerálnych vôd na slovenskom trhu predstavuje 20 perc z celkovej ponuky nealkoholických nápojov. Vývoj spotreby na trhu minerálnych vôd. Najviac komunikovaná značka spoločnosti Coca-Cola Beverages Slovakia, s.r.o., Bonaqua. Marketingová komunikácia slovenských značiek minerálok.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.