Number of the records: 1  

Výzkum trhu pod mikroskopem

  1. Title Výzkum trhu pod mikroskopem
    TranslationMarket development under the microscope
    Author infoStanislav Zahradníček
    Author Zahradníček Stanislav
    Source document Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 26 (26.6.2000), s. 11. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords výskum trhu * mienka verejná * prieskum spotrebiteľský * marketing * obrat obchodný * Európa * USA * svet * ESOMAR
    AnnotationVýznam výskumu trhu a verejnej mienky v celosvetovom meradle. Zastrešujúcou organizáciou je európska spoločnosť pre výskum verejnej mienky a marketingu - ESOMAR. Teritoriálne rozdelenie a obrat svetového trhu komerčne dostupných výskumov. Štruktúra výskumov. Desať najvýznamnejších európskych výskumných spoločností.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 12-30 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.