Number of the records: 1
Požiadavky na marketing z hľadiska kvality I.
Title Požiadavky na marketing z hľadiska kvality I. Translation Marketing requirements from quality viewpoint I. Author info Anna Križanová Author Križanová Anna Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 8, č. 1 (2000), s. 41-43. - Žilina : MASM, 2000 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * kvalita * riadenie kvality * systém riadenia kvality * normy ISO * kvalita výrobkov * zákazníci * ponuka * dopyt * pojmy Annotation Význam získavania a udržiavania si zákazníkov a verejnosti pri budovaní úspešného podniku. Potreba budovania systému manažérstva kvality (SMK) ako záruka dlhodobého rozvoja firmy. Úloha marketingu v procese budovania a uplatňovania SMK. Analýzy pojmov z oblasti marketingu, ktoré sa najčastejšie vyskytujú v norme STN EN ISO 90004-1: potreba, dopyt, životný cyklus výrobku, špecifikácia výrobku, spätná informácia zákazníka. Popis tvorby ponuky a dopytu. Dopytová a ponuková funkcia. Posun krivky dopytu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-4
article
Number of the records: 1