Number of the records: 1  

Požiadavky na marketing z hľadiska kvality I.

  1. Title Požiadavky na marketing z hľadiska kvality I.
    TranslationMarketing requirements from quality viewpoint I.
    Author infoAnna Križanová
    Author Križanová Anna
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 8, č. 1 (2000), s. 41-43. - Žilina : MASM, 2000
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kvalita * riadenie kvality * systém riadenia kvality * normy ISO * kvalita výrobkov * zákazníci * ponuka * dopyt * pojmy
    AnnotationVýznam získavania a udržiavania si zákazníkov a verejnosti pri budovaní úspešného podniku. Potreba budovania systému manažérstva kvality (SMK) ako záruka dlhodobého rozvoja firmy. Úloha marketingu v procese budovania a uplatňovania SMK. Analýzy pojmov z oblasti marketingu, ktoré sa najčastejšie vyskytujú v norme STN EN ISO 90004-1: potreba, dopyt, životný cyklus výrobku, špecifikácia výrobku, spätná informácia zákazníka. Popis tvorby ponuky a dopytu. Dopytová a ponuková funkcia. Posun krivky dopytu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.