Number of the records: 1  

Bílá, černá, žlutá nebo hnědá...

  1. Title Bílá, černá, žlutá nebo hnědá... : ... tak to vidí Češi. Na západ od nás je to úplně jinak
    TranslationWhite, black, yellow or brown...
    Author infoVlaďka Všetečková, Lenka Ciznerová
    Author Všetečková Vlaďka
    Co-authors Ciznerová Lenka
    Source document Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 28-29 (17.7.2000), s. 48-51. - Praha : Mona, 2000. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * kampane reklamné * objekty reklamy * taktika reklamy * diskriminácia rasová * problémy spoločenské * svet * Česko
    AnnotationExpanzia etnickej reklamy. Etnická reklama najlepšie funguje v USA. Príklady francúzskych reklám s etnickým námetom. Xenofóbia v marketingu zatiaľ pretrváva. Globálne zmeny v postojoch voči rasizmu. Reklama ako nástroj boja proti rasizmu a xenofóbii. Situácia v Česku, kde je stále viditeľný odpor k menšinám.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 12-30 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.