Number of the records: 1
Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín
Title Tri piliere public relations v závislosti od cieľových skupín Author info Anton Korauš Author Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená Source document Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 6, č. 3 (2000), s. 9-10. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2000. ISSN 1335-1044 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Keywords práca s verejnosťou * poisťovne * klienti * komunikácia * mienka verejná * informácie * poisťovníctvo * Nemecko Annotation Definícia public relations (PR). Zameranie aktivít v oblasti PR. Základné črty, ktoré objasňujú prístup Celoštátneho zväzu nemeckého poisťovníctva (GDV) k PR prostredníctvom tzv. trojpilierového konceptu GDV. Cieľové skupiny a ich informačná potreba. Formy komunikácie s cieľovými skupinami. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-4
article
Number of the records: 1