Number of the records: 1  

Ako zaobchádzať so sťažnosťami klientov

  1. Title Ako zaobchádzať so sťažnosťami klientov
    Author infoAnton Korauš
    Author Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená
    Source document Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 6, č. 4 (2000), s. 13. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2000. ISSN 1335-1044
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords poisťovníctvo * sťažnosti * klienti * Rakúsko
    AnnotationVývoj v oblasti zaobchádzania so sťažnosťami klientov v Rakúsku. Arbitrážne rady. Rady pre sťažnosť. Tri základné princípy pre zaobchádzanie so sťažnosťami. Adresovanie sťažností na Asociáciu poisťovní.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.