Number of the records: 1
Väčšina produktov sa dnes vo svete kupuje vďaka silnej značke
Title Väčšina produktov sa dnes vo svete kupuje vďaka silnej značke Author info Vladimír Pauco Author Pauco Vladimír Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 32 (9. augusta 2000), s. 12A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * manažment * riadenie podnikové * značky maloobchodné * predaj * tovar značkový * brand manažment * logo * obaly Annotation V posledných rokoch vystupuje do popredia marketing ako rozhodujúca disciplína pri umiestňovaní produktov na trhu. Nový koncept marketingu - branding. Brand manažment produkty už predpredáva a vytvára značky v mysli zákazníkov. Kvalitnú značku oceňujú spotrebitelia vernosťou výrobkom firmy. Udžiavanie značky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 21-40
article
Number of the records: 1