Number of the records: 1  

Médiá '99

  1. Title Médiá '99
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 6 (Jún 2000). - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000
    Médiá '99. s.r.o.. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Keywords médiá * prostriedky masovokomunikačné * periodiká * časopisy * noviny * rozhlas * rádiotechnika * inzercia * televízia * televízia káblová * reklama * komunikácia masová * internet * Slovensko * 1999
    AnnotationVýdavky na reklamu v jednotlivých médiách na Slovensku v roku 1999. Situácia na trhu periodík: spravodajské denníky a týždenníky, regionálna tlač, spoločenské, ženské, detské, exkluzívne, záujmové a odborné časopisy vydávané na Slovensku. Inzertné noviny. Vlastníci tlačových médií v SR. Rádiá: nadregionálne, regionálne, licencie na rozhlasové vysielanie. Monopolné postavenie TV Markíza na slovenskom trhu. Prevádzkované TV stanice na Slovensku. Kinoreklama. Internet ako médium a médiá na internete.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.