Number of the records: 1
Médiá '99
Title Médiá '99 Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 6 (Jún 2000). - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000 Médiá '99. s.r.o.. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Keywords médiá * prostriedky masovokomunikačné * periodiká * časopisy * noviny * rozhlas * rádiotechnika * inzercia * televízia * televízia káblová * reklama * komunikácia masová * internet * Slovensko * 1999 Annotation Výdavky na reklamu v jednotlivých médiách na Slovensku v roku 1999. Situácia na trhu periodík: spravodajské denníky a týždenníky, regionálna tlač, spoločenské, ženské, detské, exkluzívne, záujmové a odborné časopisy vydávané na Slovensku. Inzertné noviny. Vlastníci tlačových médií v SR. Rádiá: nadregionálne, regionálne, licencie na rozhlasové vysielanie. Monopolné postavenie TV Markíza na slovenskom trhu. Prevádzkované TV stanice na Slovensku. Kinoreklama. Internet ako médium a médiá na internete. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-6
article
Number of the records: 1