Number of the records: 1  

Sales promotion rozširuje možnosti komunikácie

  1. Title Sales promotion rozširuje možnosti komunikácie
    Author infoBarbora Žiačiková
    Author Žiačiková Barbora
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 34 (23. augusta 2000), s. 11A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podpora predaja * predaj * marketing * komunikácia * spotrebitelia * agentúry * Slovensko
    AnnotationAgentúry sales promotion majú najbližšie k procesu samého predaja. Pomáhajú rozširovať možnosti klientov v komunikácii so spotrebiteľmi. Niekedy nahrádzajú aj funkciu iných marketingových komunikačných aktivít. Význam priameho kontaktu so spotrebiteľom. Nadlinkové a podlinkové marketingové aktivity. Najväčšie sales promotion agentúry v SR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 21-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.