Number of the records: 1  

Značka Carpathia chytá druhý dych

  1. Title Značka Carpathia chytá druhý dych
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 2000), s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * stratégia obchodná * sortiment výroby * Carpathia * Nestlé * značky výrobné * kampane reklamné
    AnnotationPríprava novej marketingovej stratégie pre značku Carpathia, ktorá oslávi 125. výročie. História značky. Spojenie s Nestlé Food, s.r.o. Prievidza. Celková zmena positioningu. Investície do reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.