Number of the records: 1  

Ľudský činiteľ v bankovníctve

  1. Title Ľudský činiteľ v bankovníctve
    TranslationHuman factors in banking
    Author infoEleonóra Veresová
    Author Veresová Eleonóra
    Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 11 (November 2000), s. 17-18. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords bankovníctvo * zdroje ľudské * marketing * pracovníci * zamestnávatelia * služby bankové * manažment personálny * stratégia podniková * zákazníci
    AnnotationMarketingová orientácia banky. Marketing ako konkurenčný nástroj. Interný marketing podporuje ľudský faktor marketingového mixu a rozvíja zákaznícky orientovanú bankovú štruktúru. Ľudský faktor ako dôležitá súčasť diferenciácie podniku alebo služieb a zdroj pridanej hodnoty pre zákazníka. Efektívnosť banky závisí od úzkeho prepojenia podnikateľskej stratégie a riadenia ľudských zdrojov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2000: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.