Number of the records: 1
Ľudský činiteľ v bankovníctve
Title Ľudský činiteľ v bankovníctve Translation Human factors in banking Author info Eleonóra Veresová Author Veresová Eleonóra Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 11 (November 2000), s. 17-18. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky Keywords bankovníctvo * zdroje ľudské * marketing * pracovníci * zamestnávatelia * služby bankové * manažment personálny * stratégia podniková * zákazníci Annotation Marketingová orientácia banky. Marketing ako konkurenčný nástroj. Interný marketing podporuje ľudský faktor marketingového mixu a rozvíja zákaznícky orientovanú bankovú štruktúru. Ľudský faktor ako dôležitá súčasť diferenciácie podniku alebo služieb a zdroj pridanej hodnoty pre zákazníka. Efektívnosť banky závisí od úzkeho prepojenia podnikateľskej stratégie a riadenia ľudských zdrojov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2000: 7-12
article
Number of the records: 1