Number of the records: 1
Psychologie a reklama
Title Psychologie a reklama Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 11, č. 3 (2000), s. 19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords reklama * psychológia reklamy * tvorba reklamy * komunikácia marketingová Annotation Psychologie a reklama je nová publikácia autoriek J. Vysekalovej a R. Komárkovej, ktorá sa zamýšľa na všetkým, čím môže psychológia prispieť nie len k reklame, ale i celému komplexu marketingových komunikácií. Úryvok zo IV. kapitoly. Tvorba účinnej reklamy. Ako pomáha psychológia pri tvorbe účinnej reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-4
article
Number of the records: 1