Number of the records: 1  

Direct marketing ako forma komunikácie

  1. Title Direct marketing ako forma komunikácie
    TranslationDirect marketing a medium for advertising
    Author infoEleonóra Veresová
    Author Veresová Eleonóra
    Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 12 (December 2000), s. 21-22. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * komunikácia * pojmy * klienti * báza dát
    AnnotationVyužívanie priameho marketingu v banke - interakcia s vopred vytýčenou cieľovou skupinou. Nástroje priameho marketingu: direct mail a združený direct mail. Databáza potenciálnych zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2000: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.