Number of the records: 1  

Orientácia na zákazníka sa dá merať

  1. Title Orientácia na zákazníka sa dá merať
    Author infoMilan Veščičík
    Author Veščičík Milan
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 51 (20. decembra 2000), s. 8A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords zákazníci * podnik * náklady * efektívnosť ekonomická * Slovensko
    AnnotationUž aj na Slovensku sa začína prikladať väčší význam orientácii na zákazníka. Každá činnosť navyše zvyšuje náklady. Meranie ekonomickej efektívnosti. Meranie efektívnosti v praxi. Vyhodnocovanie ekonomickej efektívnosti každého zákazníka. Viaceré podniky majú systémy na vyhodnotenie zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 41-51

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.