Number of the records: 1
Mezinárodní standardy kvality výzkumu trhu
Title Mezinárodní standardy kvality výzkumu trhu Author info Stanislav Záhradníček Author Záhradníček Stanislav Source document Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 4 (2000), s. 20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords výskum trhu * marketing * kódexy * štandardy * kvalita * agentúry * ESOMAR * SIMAR Annotation Otázky rešpektovania medzinárodných kódexov pre marketingový a sociálny výskum trhu. Kódex ICC/ESOMAR. SIMAR - združenie agentúr pre výskum trhu. Štandardy týkajúce sa tzv. Mystery Shopping - je to výskumná technika, ktorej účelom je hodnotenie úrovne služieb poskytovaných zákazníkom formou "predstieraného" nákupu či poskytovanej služby. Štandardy vychádzajúce z Kódexu ESOMAR. EFAMRO - Európska federácia asociácií agentúr pre výskum trhu združuje zástupcov 10 európskych krajín. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-4
article
Number of the records: 1