Number of the records: 1  

Mezinárodní standardy kvality výzkumu trhu

  1. Title Mezinárodní standardy kvality výzkumu trhu
    Author infoStanislav Záhradníček
    Author Záhradníček Stanislav
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 4 (2000), s. 20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords výskum trhu * marketing * kódexy * štandardy * kvalita * agentúry * ESOMAR * SIMAR
    AnnotationOtázky rešpektovania medzinárodných kódexov pre marketingový a sociálny výskum trhu. Kódex ICC/ESOMAR. SIMAR - združenie agentúr pre výskum trhu. Štandardy týkajúce sa tzv. Mystery Shopping - je to výskumná technika, ktorej účelom je hodnotenie úrovne služieb poskytovaných zákazníkom formou "predstieraného" nákupu či poskytovanej služby. Štandardy vychádzajúce z Kódexu ESOMAR. EFAMRO - Európska federácia asociácií agentúr pre výskum trhu združuje zástupcov 10 európskych krajín.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.