Number of the records: 1  

Coca-Cola útočí na trh mliečnych výrobkov

  1. Title Coca-Cola útočí na trh mliečnych výrobkov
    Author infoPeter Rival
    Author Rival Peter
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 3 (17. januára 2001). - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Keywords podnik zahraničný * hospodárenie finančné * hospodárenie podnikové * nápoje nealkoholické * výrobky * mlieko * konkurencia * marketing * Coca-Cola * Nestlé * Danone * Latinská Amerika
    AnnotationNaliehanie výskumníkov atlantského kocernu Coca-Cola na vedenie firmy, aby povolili testy na výrobu mliečnych produktov. Po dlhých neúspechoch vedenie súhlasilo s preskúmaním možností výroby mliečnych nápojov, ktoré by koncern ponúkal predovšetkým deťom a mládeži. V priebehu r. 2001 by sa na trhoch USA, Latinskej Ameriky a Európy malo objaviť niekoľko typov osviežujúcich mliečnych nápojov. Obava pred agresívnou marketingovou politikou koncernu voči najväčším konkurentom v tejto oblasti - Nestlé a Danone.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.