Number of the records: 1  

Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 2000, 128 s.

  1. Title Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 2000, 128 s.
    Author infoKristína Viestová
    Author Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 29, č. 4 (2000), s. 502-503. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X
    Review document Imidž v teórii a praxi / Vanda Lieskovská. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * podnikatelia * obchodníci * maloobchod * marketing * recenzie
    AnnotationRecenzia na knihu Lieskovská, V.: Imidž v teórii a praxi. Cieľom monografie je prispieť ku komplexnejšiemu spracovaniu teórie imidžu. Kniha má tri kapitoly. Prvú tvorí pojednanie o význame teórie imidžu v marketingu, druhú samostatná teória imidžu a treťou kapitolou je komplexný príklad pre výskum obchodného imidžu.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - BOOKS
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.