Number of the records: 1
Zákazník vyžaduje pozornosť
Title Zákazník vyžaduje pozornosť Author info Ľubica Burjanivová Author Burjanivová Ľubica Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 2000), s. 24. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * zákazníci * výhody konkurenčné * lojálnosť zákazníkov * firmy * Volkswagen Group Annotation Volkswagen je prvým nemeckým výrobcom automobilov, ktorý položil základy programov lojality. Jeho zákaznícke kluby sú dôkazom, že dialóg so zákazníkom môže byť konkurenčnou výhodou. Výhody členstva v kluboch. Osvedčenie bodového systému. Získavanie spätnej väzby od členov klubu. Rola klubového média. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 7-12
article
Number of the records: 1