Number of the records: 1  

Zákazník vyžaduje pozornosť

  1. Title Zákazník vyžaduje pozornosť
    Author infoĽubica Burjanivová
    Author Burjanivová Ľubica
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 2000), s. 24. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * zákazníci * výhody konkurenčné * lojálnosť zákazníkov * firmy * Volkswagen Group
    AnnotationVolkswagen je prvým nemeckým výrobcom automobilov, ktorý položil základy programov lojality. Jeho zákaznícke kluby sú dôkazom, že dialóg so zákazníkom môže byť konkurenčnou výhodou. Výhody členstva v kluboch. Osvedčenie bodového systému. Získavanie spätnej väzby od členov klubu. Rola klubového média.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.