Number of the records: 1  

Efekt logistiky v nákupním marketingu

  1. Title Efekt logistiky v nákupním marketingu . 1
    Author infoMarie Jurová, Alena Kocmanová, Josef Šunka
    Author Jurová Marie
    Co-authors Kocmanová Alena
    Šunka Josef
    Source document Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 8, č. 11 (listopad 2000), s. 40. - Praha : Economia, 2000. ISSN 1210-6178
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 164 - Matematická logika. Logistika
    Keywords logistika * marketing nákupný * zákazníci * kvalita * ceny * zásobovanie * lehoty dodacie * flexibilita * dodávatelia * Česko * nákup
    AnnotationZískať a udržať si zákazníka znamená poznať, čo má pre neho najvyššiu hodnotu a zamerať sa na procesy, ktorými sa tá hodnota dá získať. Zákazníci a spotrebitelia kladú stále väčšie nároky na úroveň služieb. Zavádzanie logistickej koncepcie ako predpoklad úspechu v náročnom podnikateľskom prostredí. Logistika a nákupný marketing.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.