Number of the records: 1  

Rozdiel medzi reklamou a dobrou reklamou je v ich efektívnosti

  1. Title Rozdiel medzi reklamou a dobrou reklamou je v ich efektívnosti
    Author infoBarbora Žiačiková
    Author Žiačiková Barbora
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 5 (31. januára 2001), s. 20A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * súťaže * efektívnosť * kreativita * komunikácia marketingová * značky výrobné * agentúry * Slovensko * EFFIE Slovakia
    AnnotationKaždá reklamná agentúra by sa mala snažiť robiť efektívnu reklamu. Národná súťaž efektivity marketingovej komunikácie EFFIE Slovakia. EFFIE je v súčasnosti najprestížnejšou súťažou reklamy na svete a pre odvetvie reklamy je najreálnejším ocenením. Prechod od národných konceptov k medzinárodnému porovnávaniu. Výsledky partnerskej spolupráce. EFFIE je prístupná pre všetky značky a agentúry.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.