Number of the records: 1  

Rozdiel medzi reklamou a dobrou reklamou je v ich efektívnosti

  1. Názov Rozdiel medzi reklamou a dobrou reklamou je v ich efektívnosti
    Autorské údajeBarbora Žiačiková
    Autor Žiačiková Barbora
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 5 (31. januára 2001), s. 20A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * súťaže * efektívnosť * kreativita * komunikácia marketingová * značky výrobné * agentúry * Slovensko * EFFIE Slovakia
    AnotáciaKaždá reklamná agentúra by sa mala snažiť robiť efektívnu reklamu. Národná súťaž efektivity marketingovej komunikácie EFFIE Slovakia. EFFIE je v súčasnosti najprestížnejšou súťažou reklamy na svete a pre odvetvie reklamy je najreálnejším ocenením. Prechod od národných konceptov k medzinárodnému porovnávaniu. Výsledky partnerskej spolupráce. EFFIE je prístupná pre všetky značky a agentúry.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-20

    NázovPreklad názvu
    Svetové hospodárstvo: charakter rozdielnosti a úlohy integrácie.
    Autorské údaje
    A. Solonickij
    AutorZdrojový dokument
    Mirovaja ekonomika i meždunarodnyje otnošenija. Č. 2 (1991), s. 30-43
    Druh dokumentu
    rozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentu
    ruština
    Krajina vydania
    [SU]
    Systematika
    339.9 - Medzinárodné hospodárske vzťahy. Svetové hospodárstvo
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.