Number of the records: 1  

Životnosť dobrej značky je bez hraníc

  1. Title Životnosť dobrej značky je bez hraníc
    Author infoOliver Brunovský, Robert F. Lauterborn
    Author Brunovský Oliver
    Co-authors Lauterborn Robert F.
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 10 (7. marca 2001), s. 22A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * značky výrobné * kvalita * marketing * reklama * trh * kreativita * brand manažment
    AnnotationRozhovor s americkým profesorom R. F. Lauterbornom, predsedom poroty súťaže Brand manažér roka, o dobrej a silnej značke. Význam značky pre amerických marketingových odborníkov a zákazníkov. Marketingové nástroje používané pri uvádzaní značky na trh. Význam kreativity pri budovaní značky. Význam reklamnej kampane pri udržaní si pozície na trhu. Povinnosti brand manažéra pri získavaní financií na manažment značky. Priemerná životnosť značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.