Number of the records: 1
Vedlejší účinky komerční reklamy z etického hlediska
Title Vedlejší účinky komerční reklamy z etického hlediska Translation Side effects of commercial advertising from the ethical point of view Author info Michaela Kuzikowská Author Kuzikowská Michaela Source document Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 1 (2001), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords reklama * etika * etika sociálna * mládež * štýl životný * techniky reklamné Annotation Vedľajšie účinky reklamy. Zodpovedný prístup pôvodcov reklamy a dodržovanie základných nástrojov regulácie reklamy. Negatívne taktiky reklamných stratégií a negatívny vplyv na formovanie a transformáciu postojov týkajúcich sa významných oblastí ľudského života, napr. životného štýlu. Cieľová skupina dospievajúcich mladých ľudí ako najvďačnejší objekt reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-4
article
Number of the records: 1