Number of the records: 1  

Vedlejší účinky komerční reklamy z etického hlediska

  1. Title Vedlejší účinky komerční reklamy z etického hlediska
    TranslationSide effects of commercial advertising from the ethical point of view
    Author infoMichaela Kuzikowská
    Author Kuzikowská Michaela
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 1 (2001), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords reklama * etika * etika sociálna * mládež * štýl životný * techniky reklamné
    AnnotationVedľajšie účinky reklamy. Zodpovedný prístup pôvodcov reklamy a dodržovanie základných nástrojov regulácie reklamy. Negatívne taktiky reklamných stratégií a negatívny vplyv na formovanie a transformáciu postojov týkajúcich sa významných oblastí ľudského života, napr. životného štýlu. Cieľová skupina dospievajúcich mladých ľudí ako najvďačnejší objekt reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.