Number of the records: 1  

K marketingovej stratégii cestovného ruchu na Slovensku

  1. Title K marketingovej stratégii cestovného ruchu na Slovensku
    TranslationTo the marketing strategy of tourism in Slovakia
    Author infoMarian Gúčik
    Author Gúčik Marián
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 34, č. 1 (2001), s. 3-16. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2001. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * stratégia marketingová * Slovensko * marketing mix * ruch cestovný zahraničný * ruch cestovný domáci * Slovenská agentúra pre cestovný ruch
    AnnotationGlobálne a európske trendy vývoja cestovného ruchu. Stav trhu cestovného ruchu na Slovensku. Marketingové ciele a stratégie. Slovenská agentúra pre cestovný ruch ako nositeľ marketingovej stratégie cestovného ruchu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.