Number of the records: 1  

Vplyv globalizácie na tvorbu podnikových stratégií

  1. Title Vplyv globalizácie na tvorbu podnikových stratégií
    TranslationGlobalization impacts on companies strategies
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 10. - Bratislava : INFORMEX, 2001
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords globalizácia * stratégia marketingová * stratégia podniková * štandardizácia * marketing strategický * spoločnosti nadnárodné * trh svetový
    AnnotationPojem globalizácia podľa Teodora Levitta. Moderný globálny podnik a filozofia multinárodných spoločností. Hodnotenie predností a nedostatkov globálneho marketingu. Štyri dimenzie globálneho marketingu a niektoré problémy jeho prispôsobenia a miery štandardizácie: 1. Podnikové funkcie. 2. Ponukové portfólio. 3. Elementy marketingového mixu. 4. Územné celky. Argumenty na podporu štandardizácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.