Number of the records: 1
Imidž územia
Title Imidž územia Translation Image of a place Author info Anna Vaňová Author Vaňová Anna Source document Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 1, č. 2 (2000), s. 142-147. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * komunikácia marketingová * plánovanie * priestor Annotation Podstata imidžu. Prieskum existujúceho imidžu územia. Definovanie cieľových skupín vo vzťahu k špecifickému imidžu územia. Tvorba nového imidžu, resp. podpora existujúceho imidžu na základe predností daného územia. Výber efektívnych prostriedkov marketingovej komunikácie na sprostredkovanie predností územia cieľovému trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-2
article
Number of the records: 1