Number of the records: 1  

Imidž územia

  1. Title Imidž územia
    TranslationImage of a place
    Author infoAnna Vaňová
    Author Vaňová Anna
    Source document Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 1, č. 2 (2000), s. 142-147. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * komunikácia marketingová * plánovanie * priestor
    AnnotationPodstata imidžu. Prieskum existujúceho imidžu územia. Definovanie cieľových skupín vo vzťahu k špecifickému imidžu územia. Tvorba nového imidžu, resp. podpora existujúceho imidžu na základe predností daného územia. Výber efektívnych prostriedkov marketingovej komunikácie na sprostredkovanie predností územia cieľovému trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.