Number of the records: 1
Teoretické východiská hodnotenia spokojnosti zákazníka
Title Teoretické východiská hodnotenia spokojnosti zákazníka Translation Theoretical basis of valuating customer satisfaction Author info Alexander Mateides, Ľudmila Chmelíková Author Mateides Alexander Co-authors Chmelíková Ľudmila Source document Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 1, č. 2 (2000), s. 148-155. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords zákazníci * motivácia * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * psychológia trhu * spokojnosť zákazníkov Annotation Dlhodobé zanedbávanie problematiky spokojnosti zákazníka v marketingovej teórii. Význam tejto problematiky. Vymedzenie pojmu spokojnosť zákazníka. Ovplyvňovanie spokojnosti zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka - objektívne a subjektívne postupy hodnotenia. Hodnoteniu spokojnosti zákazníka sa začína venovať zvýšená pozornosť po celom svete. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-2
article
Number of the records: 1