Number of the records: 1  

Teoretické východiská hodnotenia spokojnosti zákazníka

  1. Title Teoretické východiská hodnotenia spokojnosti zákazníka
    TranslationTheoretical basis of valuating customer satisfaction
    Author infoAlexander Mateides, Ľudmila Chmelíková
    Author Mateides Alexander
    Co-authors Chmelíková Ľudmila
    Source document Ekonomika a spoločnosť = The Journal of economics and social research : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = The scientific journal of the Faculty of Economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 1, č. 2 (2000), s. 148-155. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords zákazníci * motivácia * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * psychológia trhu * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationDlhodobé zanedbávanie problematiky spokojnosti zákazníka v marketingovej teórii. Význam tejto problematiky. Vymedzenie pojmu spokojnosť zákazníka. Ovplyvňovanie spokojnosti zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka - objektívne a subjektívne postupy hodnotenia. Hodnoteniu spokojnosti zákazníka sa začína venovať zvýšená pozornosť po celom svete.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.