Number of the records: 1  

Stratégia a reklamné predmety

  1. Title Stratégia a reklamné predmety : prehlbujú vzťah s klientom i zákazníkom
    Author infoZuzana Martinová
    Author Martinová Zuzana
    Source document Slovenský výber : časopis manažmentu obchodu. Roč. 4, č. 9 (2000), s. 16. - Bratislava : SON MEDIA, 2000
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * psychológia predaja * psychológia reklamy
    AnnotationReklamný predmet nie je len darčekom, ale i vecičkou s veľkým reklamným posolstvom. Dve skupiny reklamných predmetov. Správne načasovať a namieriť rozdávanie reklamných predmetov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 9-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.