Number of the records: 1
Budovanie značky a efektivita reklamy
Title Budovanie značky a efektivita reklamy Author info Konštantín Čikovský, Barbora Žiačiková Author Čikovský Konštantín Co-authors Žiačiková Barbora Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 26 (27. júna 2001), s. 8A-9A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords reklama * propagácia * propagácia priama * značky výrobkov * Coca-cola * Corgoň * Eurotel * Triangel * Slovensko Annotation Z obsahu: Recept na budovanie značky a efektívnu reklamu si vyžaduje mnoho ingrediencií. Corgoň omladol, prekročil hranice rodného kraja a viac sa predáva. S Easy získali bonus všetci traja operátori. Coca-Cola: Promo pre mladých nesmie uraziť gazdinky. Triangel: Dvojnásobné výsledky pri polovičných nákladoch na reklamu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 21-40
article
Number of the records: 1