Number of the records: 1  

Budovanie značky a efektivita reklamy

  1. Title Budovanie značky a efektivita reklamy
    Author infoKonštantín Čikovský, Barbora Žiačiková
    Author Čikovský Konštantín
    Co-authors Žiačiková Barbora
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 26 (27. júna 2001), s. 8A-9A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords reklama * propagácia * propagácia priama * značky výrobkov * Coca-cola * Corgoň * Eurotel * Triangel * Slovensko
    AnnotationZ obsahu: Recept na budovanie značky a efektívnu reklamu si vyžaduje mnoho ingrediencií. Corgoň omladol, prekročil hranice rodného kraja a viac sa predáva. S Easy získali bonus všetci traja operátori. Coca-Cola: Promo pre mladých nesmie uraziť gazdinky. Triangel: Dvojnásobné výsledky pri polovičných nákladoch na reklamu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 21-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.