Number of the records: 1
Marketingoví pracovníci hľadajú zmysel v zmysloch
Title Marketingoví pracovníci hľadajú zmysel v zmysloch Author info Bernd H. Schmitt Author Schmitt Bernd H. Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 33 (15. augusta 2001). - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords marketing * psychológia predaja * spotrebitelia * produkty Annotation Zážitkový marketing - sústredenie sa na obohatenie zmyslových, citových a intelektuálnych dojmov alebo vnemov zákazníka pri hľadaní alebo používaní produktu. Porovnanie tradičného a zážitkového marketingu. Rozdielne prístupy k rozlíšeniu medzi rôznymi druhmi zážitkov. Päť rozdielnych prístupov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 21-40
article
Number of the records: 1