Number of the records: 1  

Marketingoví pracovníci hľadajú zmysel v zmysloch

  1. Title Marketingoví pracovníci hľadajú zmysel v zmysloch
    Author infoBernd H. Schmitt
    Author Schmitt Bernd H.
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 33 (15. augusta 2001). - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords marketing * psychológia predaja * spotrebitelia * produkty
    AnnotationZážitkový marketing - sústredenie sa na obohatenie zmyslových, citových a intelektuálnych dojmov alebo vnemov zákazníka pri hľadaní alebo používaní produktu. Porovnanie tradičného a zážitkového marketingu. Rozdielne prístupy k rozlíšeniu medzi rôznymi druhmi zážitkov. Päť rozdielnych prístupov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2001: 21-40