Number of the records: 1  

Kde sa dvaja bijú, môže vyhrať tretí?

  1. Title Kde sa dvaja bijú, môže vyhrať tretí?
    Author infoRenata Môciková, Katarína Janáková
    Author Môciková Renata
    Co-authors Janáková Katarína
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. júl 2001, s. 10-12. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * boj konkurenčný * Globtel * EuroTel * služby * zákazníci * komunikácia marketingová * produkty * telekomunikácie * ukazovatele * 1997-2001
    AnnotationMarketingový súboj, ktorý sa odohráva v oblasti marketingovej komunikácie. Vyostrený boj medzi Eurotelom a Globtelom vyvolaný súperením pri uvádzaní prepaidových a postpaidových služieb (predplatených kariet a paušálnych programov). Hlavné benefity a riziká prepaidu. Zákaznícka štruktúra obidvoch operátorov. Prehľad vývoja ukazovateľov spoločností Globtel a EuroTel (1997-2001). Akú stratégiu by v konkurencii týchto operátorov mal zvoliť tretí operátor. Projekt víťazného tímu mediálnych komunikačných odborníkov a kreatívcov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.