Number of the records: 1
Identita dotvára imidž mesta
Title Identita dotvára imidž mesta Author info Matej Jaššo Author Jaššo Matej Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. august 2001, s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Keywords rozvoj regionálny * identita podniková * marketing * mestá * imidž * projekty * kultúra * komunikácia marketingová * marketing regionálny Annotation Sila identity (CI) ako súčasti marketingovej orientácie miest a regiónov nie je na Slovensku docenená. Najmä v nemecky hovoriacich krajinách je bežnou praxou, že tvorba CI regiónov, obcí a miest je súčasťou plánu ich regionálneho rozvoja a regionálneho marketingu. Projekt budovania CI mesta Luzern vo Švajčiarsku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 7-12
article
Number of the records: 1