Number of the records: 1  

Identita dotvára imidž mesta

  1. Title Identita dotvára imidž mesta
    Author infoMatej Jaššo
    Author Jaššo Matej
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. august 2001, s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Keywords rozvoj regionálny * identita podniková * marketing * mestá * imidž * projekty * kultúra * komunikácia marketingová * marketing regionálny
    AnnotationSila identity (CI) ako súčasti marketingovej orientácie miest a regiónov nie je na Slovensku docenená. Najmä v nemecky hovoriacich krajinách je bežnou praxou, že tvorba CI regiónov, obcí a miest je súčasťou plánu ich regionálneho rozvoja a regionálneho marketingu. Projekt budovania CI mesta Luzern vo Švajčiarsku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.