Number of the records: 1  

Monitorovanie spokojnosti zákazníkov

  1. Title Monitorovanie spokojnosti zákazníkov
    TranslationMonitoring customer satisfaction
    Author infoMarta Kučerová, Ružena Šrubařová
    Author Kučerová Marta
    Co-authors Šrubařová Ružena
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 9, č. 2 (2001), s. 31-33. - Žilina : MASM, 2001
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * prieskum spotrebiteľský * metódy * riadenie kvality * väzba spätná * prieskum potrieb * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationMonitorovanie spokojnosti zákazníkov, ktoré je najdôležitejšou súčasťou napĺňania princípu spätnej väzby účinného manažérstva kvality. Vyjadrenie miery spokojnosti zákazníka. Uskutočňovanie monitoringu spokojnosti zákazníkov. Výsledky prieskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.