Number of the records: 1
Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy
Title Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy Translation Compiling a marketing autoaudit for small and medium firms Author info Jitka Kloudová Author Kloudová Jitka Source document Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 13-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords marketing * audit interný * podnik malý * podnik stredný * prostredie podnikové * matice Annotation Pre kontrolu marketingovej činnosti vo firme je vhodný marketingový audit, ktorého cieľom je kontrola jednotlivých marketingových funkcií vo firme. Marketingový autoaudit v malých a stredných podnikoch. Faktory marketingového autoauditu. Vonkajšie a vnútorné aspekty marketingového autoauditu. Rozdelenie firiem do kategórií podľa autoauditu. Metóda EIFE (External and Internal Factor Evaluation), podľa ktorej je možné zohľadniť pôsobenie vonkajších avnútorných faktorov. Matica EIFE marketingového autoauditu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-4
article
Number of the records: 1