Number of the records: 1  

Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy

  1. Title Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy
    TranslationCompiling a marketing autoaudit for small and medium firms
    Author infoJitka Kloudová
    Author Kloudová Jitka
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 13-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords marketing * audit interný * podnik malý * podnik stredný * prostredie podnikové * matice
    AnnotationPre kontrolu marketingovej činnosti vo firme je vhodný marketingový audit, ktorého cieľom je kontrola jednotlivých marketingových funkcií vo firme. Marketingový autoaudit v malých a stredných podnikoch. Faktory marketingového autoauditu. Vonkajšie a vnútorné aspekty marketingového autoauditu. Rozdelenie firiem do kategórií podľa autoauditu. Metóda EIFE (External and Internal Factor Evaluation), podľa ktorej je možné zohľadniť pôsobenie vonkajších avnútorných faktorov. Matica EIFE marketingového autoauditu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.