Number of the records: 1  

Image a cena

  1. Title Image a cena
    TranslationImage and price
    Author infoVěra Vávrová
    Author Vávrová Věra
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.53 - Cenová politika
    Keywords politika cenová * ceny * imidž * firmy * marketing * psychológia trhu * psychológia predaja * diferenciácia cenová * tvorba cien
    AnnotationVýznam cenovej politiky z hľadiska nových vzťahov v konkurenčnom vývoji, získavaní konkurenčných výhod. Cenová politika ako základná a rozhodujúca skupina marketingových nástrojov. Vývoj systémov cieľov v cenovej politike podnikov. Orientácia na zákazníka. Psychologické faktory tvorby cenového image. Nástroje cenovej politiky zamerané na image. Využitie rady sociologických a psychologických modelov známych z oblasti analýzy správania spotrebiteľa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.