Number of the records: 1
Image a cena
Title Image a cena Translation Image and price Author info Věra Vávrová Author Vávrová Věra Source document Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 18-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 338.53 - Cenová politika Keywords politika cenová * ceny * imidž * firmy * marketing * psychológia trhu * psychológia predaja * diferenciácia cenová * tvorba cien Annotation Význam cenovej politiky z hľadiska nových vzťahov v konkurenčnom vývoji, získavaní konkurenčných výhod. Cenová politika ako základná a rozhodujúca skupina marketingových nástrojov. Vývoj systémov cieľov v cenovej politike podnikov. Orientácia na zákazníka. Psychologické faktory tvorby cenového image. Nástroje cenovej politiky zamerané na image. Využitie rady sociologických a psychologických modelov známych z oblasti analýzy správania spotrebiteľa. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-4
article
Number of the records: 1