Number of the records: 1  

Globalizácia a jej vplyv na vývoj maloobchodu SR

  1. Title Globalizácia a jej vplyv na vývoj maloobchodu SR
    TranslationGlobalization ind its impact on the development of the retail trade in the Slovak
    Author infoVanda Lieskovská
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 3 (2001), s. 18-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords maloobchod * Slovensko * globalizácia * hypermarkety * supermarkety * sila kúpna obyvateľstva * regulácia trhu * integrácia * dodávatelia * správanie spotrebiteľa * reťazce obchodné
    AnnotationVplyv globalizačných procesov na obchodný trh na Slovensku. Proces globalizácie v maloobchode. Porovnanie kúpnej sily obyvateľstva SR s jednotlivými štátmi. Výstavba obchodných reťazcov, hypermarketov a supermarketov na Slovensku. Úvahy o opodstatnenosti možnej regulácii obchodných gigantov. Diskriminačné praktiky obchodných reťazcov voči slovenským dodávateľom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.