Number of the records: 1  

Úloha vedy a skúsenostnej zložky v rozvoji marketingu

  1. Title Úloha vedy a skúsenostnej zložky v rozvoji marketingu
    TranslationThe Role of Science and Experiental Component in the Development of Marketing
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 4 (2001), s. 701-712. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * veda * teórie ekonomické * veda ekonomická
    AnnotationDiskusie na tému skúsenosť verzus veda v súvislosti s vymedzením podstaty marketingu. Vývojové etapy rozvoja marketingu ako vedy - 1950-1983, 1983-1999, 2000- .
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 4-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.