Number of the records: 1  

[Firemný imidž]

  1. Title [Firemný imidž]
    Author infoFerdinand Daňo
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 30, č. 4 (2001), s. 537-538. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001. ISSN 0323-262X
    Review document Firemný imidž / Viera Čihovská - Eva Hanuláková - Júlia Lipianska. - Bratislava : Eurounion, 2001
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords kultúra podniková * imidž * dizajn * identita podniková * komunikácia * recenzie
    AnnotationRecenzia na publikáciu Firemný imidž, ktorá vyšla v máji 2001 vo vydavateľstve Eurounion v Bratislave. Štruktúru publikácie tvorí šesť logicky na seba nadväzujúcich kapitol: Vymedzenie fenoménu imidž, firemný imidž, firemná kultúra, firemný dizajn a firemná komunikácia.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE01 00411-001, dokument vo fonde SEK
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.