Number of the records: 1  

Informačné systémy v manažmente marketingu

  1. Title Informačné systémy v manažmente marketingu : riadiace funkcie systému. 3. časť
    Author infoJaroslav Bartl
    Author Bartl Jaroslav
    Source document MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 8, č. 24 (2001), s. 55-63. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2001. ISSN 1335-9568
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords systémy informačné * marketing manažment * marketing * informácie * zákazníci * programy * produkty
    AnnotationRiadiace funkcie manažérskych marketingových informačných systémov (MMIS). Riadenie kontaktov. Riadenie príležitostí (opportunity management). Riadenie predaja. Nástroje riadenia času.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 20-24

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.